Nu taggar vi

Dålig uppdatering, jag vet. Julle ligger i alla fall här bredvid mig och vi har haft en sjukt kul dag med våra andra fina vänner med sol, bad och röj denna underbart varma dag eftersom vi slutade extra tidigt i skolan! Har även ridit Valle, hjälpt Vilma med Wynja då jag även satt upp lite på henne med. Fixade i ordning allt tills i morgon också, så nu är jag redo inför morgondagens tävling i Heda som är omgång 2 i div 1. Ska försöka uppdatera mer i morgon och svara på kommentarer :)


Kommentarer
Postat av: Matilda Sparrenhök

Tack för orden vännen! Jag tar mig igenom det här, det gör jag!

Kram

2012-05-27 @ 20:15:39
URL: http://angrysparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0