Avsutten träff med Östgötateamet den 23/5

Tänkte skriva en liten "utvärdering" om träffen i måndags nu. Mötet var denna gång i Linköping på Staby gård hemma hos den ena av våra tränare, Sofia Bengtsberg. Vi pratade lite allmänt till en början och sedan skulle vi jobba två och två då vi skulle göra ett litet schema om hur vi rider våran häst veckan innan/efter en tävling. Sedan skulle vi typ redovisa det för alla.
Vi pratade även om kommande aktiviteter/jobb/träningar. Det blir två dagars träning måndag-tisdag v.22, på måndag åker Pål och jag till Tollstad och har markarbetsträning tror jag det var. Sedan på tisdagen blir det hoppträning på Staby med "tävlingsupplägg", då har vi alltså fått olika tider vi ska starta.  Vi ska värma upp, hoppa fram och sedan hoppa en bana på gräs. Det tror jag kommer bli jätte roligt!
Det sista vi gjorde var att bestämma vilka kläder och sånt vi ska beställa, vi röstade ut olika grejer och kvar blev ett täcke, en piké, en jacka och en fleece. Själv beställde jag pikén och jackan som sedan ska broderas. Det blir nog fint!


Kommentarer
Postat av: Mitt Liv

SV: ja klart du kan :D

2011-05-26 @ 16:06:19
URL: http://justhewayim.blogg.se/
Postat av: erica&tilda

sv: Antar att du menar bloggtävlingen och den är inte avslutad än så du hinner anmäla dig om du vill! :) kram erica&tilda

2011-05-26 @ 17:34:30
URL: http://hopprytttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0