mina favorit ponnyer.

min favorit, B-ponny:
 
                 Tarragona
                     2004
              u: Marabou
              e: Skånhällas jim
              äg: Fia Lilja

min favorit, C-ponny
:

                                         Vynja
                       vet inte riktigt när hon är född,
                       men jag tro det är runt 2000.
                       u: kommer inte i håg vad hon heter.
                       e: kommer inte i håg vad han heter.
                       äg: Millingstorps gård

min favorit, D-ponny
:


                                     Värends Pål
                                          1997
                               u: Värends Paulina
                               e: Xandino rnf 89
                             (ue): Wotton Bracken rnf 7
                              äg: Moa Christensen (jag)
                             
                              övrigt: helt klart den bästa 
                                         ponnyn av alla!

Kommentarer
Postat av: N

sv: haha, samma här fast det var världens storm nere i skåne där vi va ;) men det var mysigt :) <3

hade du ett bra jullov? :)

2011-01-10 @ 11:38:23
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0