Pc boots & Catago boots

Eftersom jag är så fruktansvärt trött och seg nu så blir det ett kort inlägg om några boots jag så småning om ska ha.

Professional's Choice boots
Dessa innovativa klockaformade bootsen är tillverkade med DuPont orginal ballistisk nylon, ett material som används vid tillverkningen av skottsäkra västar. Ballistiska Overreach Boots använder ballistiskt nylon som det yttersta skiktet samt att det binder ihop det längst ned. Dessa boots är extra hårda och tål det dagliga missbruket av ridning, oavsett disciplin. Säljs i par om två.

299:-
Dessa boots hittar ni här hos cheval ridsport.
Ballistic Overreach Boots från PC
Ballistic Overreach Boots från PC


Metallic boots Catago
Nya snygga boots i metallic färger. Säljs i par.

159:-
Även dessa finns här hos cheval ridsport.
Metallic boots från Catago

Text och bilder är lånat hos cheval ridsport!
- När jag beställde min kavaj där i från för några veckor sen beställde jag även catago bootsen i färgen silver. Tyvärr fanns de inte hemma då.

/ Moaa

Kommentarer
Postat av: J

sv; gutt :D <3

2011-04-29 @ 23:45:20
URL: http://aanderssonan.blogg.se/
Postat av: linn

sv; åh tack! :D de är jättebra, dusj? :)

2011-04-30 @ 15:27:04
URL: http://linnnochprissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0