drar i väg en vecka:)

hejsan, datorn hemma hos mig funkar tyvärr inte.  men nu sitter jag hos farmor och har lånat hennes dator, har anmält mig till gränna.
ryttare: moa christensen
häst: värends pål
kategori: D avd a
klass: lätt c
datum: 14 augusti
plats: grännabygdens ryttarförening

dom här två senaste dagarna här jag varit med moa jonsson och linn smedberg, glöm inte julia andersson;)
har varit fruktansvärt kul:D mer blogging kommer om det sen har inte riktigt  tid nu:)

i dag har pål fått stå, så blir det lite hoppning i morgon ska nämligen åka till borås i morgon eftermiddag och lördag morgon drar vi ju till bohuslän en vecka, blir nog ingen bloggning då om det inte går att skriva på mammas jobbiga mobil-.-,

Gårdagens träning med pål:
konditions träning i skogen på gräsväg ca 45 min.

det blir inte mycket mer skrivet i dag ska hem och packa nu. men ska försöka hinna med ett trevligt litet inlägg i morgon med om jag hinner till farmor:)
hoppas alla läser och kommenterar ha det bra:)!'
(ps påls pappa på bild, Xandino rnf 89)


Kommentarer
Postat av: JuliaAndersson

Sjuukt kul hade vi, och det måste göras om! :D

Lycka till på tävlingen!<3

Sjuukt fin är han!:D<33

2010-07-29 @ 22:02:54
URL: http://anderssonan.blogspot.com
Postat av: LinaBjörklund

Lycka till på tävlingen ! :9 <3

2010-07-29 @ 22:17:23
URL: http://liinabjorklund.blogspot.com
Postat av: Linn

Världens bästa tjejer är ni :D <3

2010-07-30 @ 19:40:45
URL: http://linnsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0