Resultat från dressyr KM 30/4

Om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt vad jag hade förväntat mig av tävlingen. Planen var väl egentligen mest att bara ställa upp och vara med (de lägger även ihop resultaten från dressyren och hoppningen så koras en stormästare). Tanken var nog med att han skulle hålla formen och inte bråka med mig utan att vi skulle jobba tillsammans.

Var jätte nöjd med honom på framridningen, han gick fint och hade ett bra tryck. När vi kom in på själva banan som var inne i ridhuset kändes han lite mer trött. Jag fick jobba mycket för att få honom framåt, men annars tycker jag att programmet gick helt okej så jag var väldigt nöjd trots lite små missar. Vi fick 63,79% och programmet var LB:1, dock var det lite synd att han bröt av i galoppen innan jag skulle rida sista den sista snett igenom, så det drog av en del på poängen. Men annars så. Till min förvåning räckte faktiskt min och Valles ritt ända till seger, så här med är vi nu klubbmästare i dressyr 2012!!
Vi får vårat hederspris på Nyckelby dagen om ett par veckor.


Kommentarer
Postat av: Anna Rättvall

Grattis kul!!!

2012-05-07 @ 16:02:45
URL: http://har ingenbloggnu...:(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0