Skritt tur i skogen

Dagens tur med Pål fick bli en lugn lagom lång runda i skogen då han gått en hel del nu på sistone. Han har inte fått vila på ca en vecka eller hur länge sedan det kan vara vilket är pga att jag vill njuta av det sista med honom. Med tanke på att jag åker till Blekinge/Skåne under helgen tappar jag som sagt några dagar med honom då som jag tänkt att han ska få till godo att vila istället. Trots jag ridit honom mycket nu dessa dagar har det inte varit några intensiva pass. För att få ett bra avslut med goda miner från oss båda beslöt jag mig för att endast "mysrida" utan press och krav som Pål tycker bäst om. Som sagt känns det bättre att leva med fina minnen än sådana där det inte fungerat och vi båda har tjurat ihop. Bland annat ska jag åka och bada en sista gång med honom, samt rida på fältet och ta foton som för evigt kommer följa med. Tyvärr har tiden gått för fort och för många saker känns som att de blivit ogjorda. Men en sak som är säker är att jag ska njuta av mina ca 3 sista gånger på min älskade Påls rygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0