Slem i lungorna

Mamma ringde mig för en stund sen och berättade hur det gick när veterinären kollade Pål. Som sagt kollade hon med kamera i hans luftrör och såg då att han hade fullt med slem i lungorna. Tyckte mamma sa något i stil med att han skulle få en ny medicin/piller samt använda något "luftmask" att andas igenom för att få bättre syresättning. Jag ska även äntligen få börja rida i gång honom nu så att slemmet enklare ska komma upp. I morgon ringer hon också och berättar vad proverna på slemmet har visat, då får vi antagligen veta hur det ligger till med. Hoppas att detta kan hjälpa så att min skutt ponny kan bli frisk!

Mamma skickade en bild till mig på Pål när han hade fått lugnande. Han hängde på boxdörren och var helt slapp. När mamma höll sin mobil mot honom och han står och lyssnar när jag pratar till honom blir man riktigt glad när ens häst känner igen än :')


Kommentarer
Postat av: Alma

Svar: åhh saknar dig med enormt mycke! Jadå de funkar fin tycker jag, men en vecka till där hade vart tröttsamt haha, hur har ni de då?<3

2012-04-26 @ 19:49:04
URL: http://almawigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0