Skojj hemma hos Ebba! (8/5)

Uppdateringen har inte varit på topp, det vet jag.. Men nu tänke jag skriva lite om gårdagen.
Och när jag skulle lägga upp det här inlägget kom det bara fram error när jag skulle lägga in bilder och så, så det får komma upp i dag ist!

Dagen började med sovmorgon, gick upp och käkade frukost. Sedan följde min kusin Filippa med mig upp till stallet och fixade allt där. Efter det hämtade Fia mig och Hedda så åkte vi med henne hem och träffade fölet som kom i går. Och självklart hade jag, Hedda och Ebba lite skojj för oss med ;) Vi hade bl.a vattenkrig och hoppade studsmatta. Hahaha!

Fölet:
Candy, Fias och deras D ponny har nu fått sitt föl som blev ett sto. Hon kom i går 7/5 runt halv tio tiden, när vi var på dressyrtävlingen. Hon fick namnet Candy-floss(vet inte exakt hur det stavas). Så himla söt är hon! Hon fick även gå ut i dag för första gången. Snart kommer förhoppningsvis Ettans föl med.

Mamma Candy och lilla Flossan





Candy vill tillbaka till Flossan, haha

Söta Tarragona

Jag o Tarra

När jag var i stallet och fixade hos Pål plåtade jag en iten bild på min kanin Svante.
Inga bra kvalitets bilder direkt, men tog dom med min mobil..

/moa

Kommentarer
Postat av: Julia

ur gullig litet föl dedär :D <3

2011-05-09 @ 17:24:04
URL: http://aanderssonan.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv ; grymt sa grisen! :D

2011-05-10 @ 22:47:43
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0