Första doppet avklarat!

Halloj! Nu har jag gjort årets första dopp :) Var svinkallt om man får säga så :P Hehe
Idag är det jag (Cornelia) som bloggar här eftersom Moa frågade mig om jag ville göra det Måndag & Tisdag för hon skulle inte hinna det :) Självklart hjälper jag min söta syssling :D

Mamma har lovat mig att hon ska beställa hem Schockemöhles dressyr schabrak så när hon kommer hem ska hon få göra det :P hehe LÄNGTAR :D hehe
jfkl
Detta schabrak ska hon klicka hem åt mig :D

Jag kan nu ge ut 1 (maybe 2) inbjudningar till bloggsvar för dem ska göra uppdateringar så alla som har inbjudningar kvar ska ge ut dem så fort som möjligt.
Om det är någon som vill ha ska ska den ge en bra MOTEVERING i en komentar i min blogg där man har skrivit med sin mejladress.

Ni har väll inte missat att jag gör bloggheaders och sånt till andra? Jag kan ta betalt men till dem som jag känner gör jag det gratis :) JAg ska se hur jag ska ta betalt om det är så :)
Jag gör hela desinger som så önskas. Jag kodar då till rubrikerna i menyn och inläggen ALLT helt enkelt :)
Jag tar runt 50 till 100 kr för detta skulle jag tro :)

Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0