Cornelia Hagström :)

Hej hej :) Såg ni Moas fina gästinlägg på min blogg?
Ni måste bara läsa det :) Så himla gullig är hon :)
Jag tänkte (bara för att retas lite) Lägga upp en bild på moa från sommaren 2009 :) Hoppas jag hittar den bara :)

Nehe :( Nu hittade jag den inte :) Tror att den ligger på mamma & pappas data :) Men jag kan ladda upp den på min blogg imorgon ;) Hehe :) Hoppas det är okej för Moa bara :)  Men om jag gör det kan jag bjuda på att hon lägger upp en gammal bild på mig :) :)

Gud vad jag längtar efter att få träffa Moa. Helt sjukt! Saknar ju henne! Har inte träffat henne på 1,5 år snart! :) ♥
Min lilla syssling (som är 9 dagar äldre än mig :P )Haha :)

Imorgon ska jag leta upp bilden på Moa :D

Kolla in på min blogg www.kindofscofield.blogg.se om ungefär 15 minuter då det finns bilder på mitt hjärta (Fille) från lektionen imorgon :) ♥

Många kramar till alla Moas läsare från Cornelia

Update:
JAg hittade bilden :) Såg även  nu att moa har en fågel på huvudet :)
Har även några bilder på när moa rider pål :)
Moa
Visst var hon liten där?? Så himla sööt ju! :D ♥
k
Pålis :)

:)
Jag kommer ihåg att jag och Moa stog och plockade av små små små flug ägg från Påls päls. :/
:)
Sötnosarna :D
Hehe Hoppas Moa inte dödar mig nu :P hehe :) Men det tror jag inte :P Hon får väll ge igen om det är så :D
KRAMAR :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0