Cornelia bloggar :)

Hej alla moas gulliga läsare som antagligen tycker jag är jobbig som bloggar här :P hehe
Men iaf så har ju moa bloggat lite åt mig eftersom jag egentligen har dataförbud men eftersom jag har tagit min medicin ordentligt nu flera gånger så vart det förbudet lite indraget :P Så idag har jag faktiskt bloggat själv på min blogg :) *stolt* :D

Men nu är det så att jag undrar en sak....
Kommer ni läsa www.horsemupparna.blogg.se i sommar?
Det är ju där jag och Moa kommer blogga mest i sommar :) Så när vi skriver här och på min blogg www.kindofscofield.blogg.se att ni ska hoppa över till Horsemupparna så är det dit ni ska gå :) Då kommer alltså moas och min blogg ligga lite nere under sommaren och Horsemupparna kommer vara på topp :D Kommer även göra en ny header dit idag som blir lite mer somrig :D

Hoppas ni inte tycker att jag stör :D Annars får ni säga till :D
KRAM
/Cornelia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0