John Whitaker, huvorna

Vilken tycker ni är snyggast?
Själv tycker jag båda är väldigt snygga, men på olika sätt. Sverige huvan kan vara super snygg och man t. ex har en snyggt matchande schabrak till, kanske ett equiline flag collection schabrak? Union Jack huvan skulle kunna passa bra i hop med Union Jack schabraket. Vissa tycker det kan bli för mycket i hop. Jag tycker nog inte att det spelar någon roll. Det är upp till en själv att välja vad man ska ha på sig. Det finns ju även hur många schabrak helst från JW att matcha med.
Men om jag fick välja vilken jag skulle köpa så skulle jag nog välja Sverige huvan. Tycker nog helt enkelt att det är så många som har Union Jack"setten" så därför är jag nog mer inne på Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0