Härligt med varma dagar!

Uppdateringen är inte på topp just nu, men jag har ju inte tid att sitta inne vid datorn sånna här fina dagar?! :D
Har blivit mycket sol och bad. Så kan väll lite lätt säga att jag känner mig som en bränd korv... De säger ju att det ska bli regn till helgen så det är väll bara att invänta och se.

I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt, Pål ska få gå ut en sväng i skogen i alla fall. Sen ska jag nog va med lite kompisar.

På lördag ska vi ha ponnyridning på Heda marken halva dagen TAGGA (not) -.- Brukar alltid vara så varmt  då men som sagt får vi se.

Söndag blir det tävling i Rappestad, LC & LB med Pål och LC med Tarra. På kvällen sticker vi upp till Stockholmoch träffar lite av släkten och så.

Bilder från bad i vättern med pållarna i måndags.



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-19 @ 08:33:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0