Chill vecka, sover hos Julle!

Två dagar kvar, sen är det slut och sommarlovet kan börja!
Då har jag förhoppningsvis mer tid att blogga också, nu den senaste tiden har jag ärlig talat inte haft nån tid till bloggen alls :o Hade bara bränboll och kollade på filmfestival i dag i skolan, i morgon ska vi städa skåp o.s.v sedan bär det av till Hillevi i klassen där vi ska käka, bada och umgås med klassen. Det sista vi gör är att kolla på mucktåget som niorna går! Och onsdag är ju avslutningsdagen ;)
I morgon ska jag ha ÖT träning, måste anmäla mig till Rappestad, fixa i ordning avslutningskläderna och mycket mer! Får väll se om jah hinner uppdatera annars kommer det på onsdag eller torsdag. Då kommer det bra reultaten från Boxholm med :)

Ni får ha det så bra tills det för nu är klockan mycket och Julle och jag ska nog snart sova, hihi.
-svarar på kommentarer när jag får tid över, (har alltså INTE glömt dom.)-

/Moa

Kommentarer
Postat av: Julia

hihi sjukt kul hade vi, som vanligt :p HAHAHAHA TOMMY xddddd !!!

hihihi puss<3

2011-06-14 @ 22:00:38
URL: http://aanderssonan.blogg.se/
Postat av: m

sv: tack.

2011-06-15 @ 12:20:13
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0