Skapligt väder i alla fall!

Det är ganska skapligt väder här i Varberg. Solen tittar fram i bland och det är ganska varmt. I dag har vi hunnit med att kolla in Varbergs fästning. Vi gick på museét där inne och bl.a kollade på den så kallade Bockstensmannen ;) Det var inte det vackraste jag sett i mitt liv direkt. Fick även se hans hjärna som låg i en glasburk brevid...
Gick även in på en galleria inne i stan då jag shoppade mig två linnen och en bikini (till) hihi. Lutar mot hemfärd i morgon så vi stannar till vid Ullared och shoppar lite på vägen hem.
Och det bästa är att jag får komma hem till kompisarna och sedan få sätta i gång hästarna! :D


Man fick inte ta bilder där inne så jag lånade en bild på google.

Nu ska jag gå ner till havet, bloggar så fort jag kommer tillbaka. Och det dycker troligtvis upp en gästbloggning under tiden som är borta :)

Ha det bra så länge! Svarar på kommentarerna senare.
/Moa

Kommentarer
Postat av: julia

ååhh vad jag saknar dig !!

Vi måste verkligen vara när du kommer hem. Men i morgon så skulle vi visst iväg någon stans, men vi kommer ju hem samma dag igen, så om vi träffas senare på kvällen :D ?!(om vi skulle träffas oså)



Haha, jag tror nog att du tyckte Bockstensmannen var riktigt sexig jag ;) haha :D

nevars, men hör av dig i morgon när du kommer hem och så :D

Pussss ! <3

2011-07-20 @ 15:21:58
URL: http://aanderssonan.blogg.se/
Postat av: Hanna Svensson

hahahahahahahahaha, hans hjärna låg brevid

2011-07-20 @ 16:58:32
URL: http://hannasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0