Moa Jonsson -Tummen upp!

Tänkte tipsa er om Moas blogg i dag.
De flesta av er vet säkert redan vem hon är, hon har nämts flera gånger här i bloggen samt gästbloggat! Jag tycker verkligen att ni ska lägga lite tid och kika in hennes blogg. Hon skriver riktigt bra inlägg och varierar bra. Det är alltid intressant att läsa hennes blogg det kan jag lova. Moa är som person hur snäll som helst och har en sjuk humor om jag älskar! Hon är en tjej som står mig nära, och är en utav mina bästa vänner.
Nu har hon två storhästar, Tigriz som är lite yngre och Midde som är lite äldre. Två riktigt fina hästar!
Nu ska jag inte skriva så mycket mer, så ni kan ju alltid trycka HÄR för att komma till hennes blogg där ni kan läsa om Moa själv och hennes super fina hästar! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0