Julia gästbloggar

Ja, det är ju jag som är Julia då, och jag har tänkt att gästblogga lite. Jag kan ju börja med att skriva lite om mig eller nåt.
Jag heter Julia Andersson och är väldigt bra kompis med Moa. Hon är faktiskt min bästa kompis (tror man kan säga så men iaf hon är den bästa av mina vänner) Hon är bäst ! I september blir jag 14, så jag är alltså liksa gammal som Moa med. Och jag bor i en liten "by" som heter Hästholmen, o där trivs jag faktiskt väldigt bra. På fritiden så brukar jag rida på min sköthäst Laluna som jag tar hand om varje helg (torsdag-söndag). Hon är en brun connemara som är 145 cm i manken. Med henne har jag inte tävlat någonting än, eller det har jag inte gjort med någon än. Men jag hoppas att det blir lite tävlingar snart. Har bara kört clearrunder upp till 90cm o kommit felfri oså. Så jag hoppas att det blir nåt. :) 
Har även spelat fotboll, men gör inte det längre prg av att vårat lag lagts ner..
Jag gillar att vara med vänner, rida, sitta vid datorn och sånt. Haha, *blink*
Ja, det var lite om mig. Nu tänkte jag skriva lite om vad jag har gjort idag oså, eller det mesta har ju redan Moa berättat men iaf. Moa, Virre o jag har ju sovit i stallet i natt. Och det vart lika lyckat som det alltid blir tycker jag. Massa flum. ;) Sedan så åkte vi ner till Hästholmen i badade lite. Det var faktiskt rätt kallt i hamnen men det var rätt skönt i vattnet efter ett tag. Men det blåste rätt kallt oså så det vart ju inte att vara i så jätte länge oså. Men sen efter det så har jag faktiskt nästa inte gjort nåt mer, suttit vid datorn o ätit godis typ :) haha
Men det var typ allt jag hade och säga nu, men Moa får gärna gästblogga på min blogg med någon dag ;)
Besök/kommentera gärna min blogg med: http://aanderssonan.blogg.se (y)
TACK, för att jag fick låna bloggen lite Moa :)!
en bild på Laluna fick det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0