Julia gästbloggar ;)

Tänkte gästblogga lite igen då. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om menmen..
Kan ju börja med att skriva lite om vad jag ska göra idag oså. Idag är det tänkt att vi ska åka till Vadstena och kolla på nostalgin. För er som inte vet vad det är så kollar man på en massa bilar och sånt som kommer dit. Om jag ska vara ärlig så är jag inte speciellt intresserad av bilar och sånt, men det är lite kul att kolla på det ;) *blink*
Blir nog att stända mitt "fina" rum med.. *Suck*

Om du skulle välja ett JW schabrak som du skulle vilja ha, vilket av dom hära skulle du vilja ha då :)?
Eller

Själv skulle jag lätt ta Union Jack schabraket, men det andra är snyggt det med. Men enligt mig skulle jag ta den första. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0