årets första inlägg!

Den 1 Januari 2011
nu ska pål få vila i en vecka, det tycker han är skönt.
jag kan inte va utan att rida i en vecka så då tänkte jag ta mig nöjet att se till att
vynja ska få sig en riktig tränings vecka :D

i morgon ska jag och alma wigh åka slalom på ombergsliden(Y):DDD, kommer bli lika kul som förra året!
undrar bara hur många gånger jag kommer ramla...? hahaha hoppas att det inte blir allt för många ;)
när vi kommer hem så tänkte jag åka upp till stallet och hoppa vynja.

på måndag till tisdag ska jag och julia andersson åka till moa jonsson&linnsmedberg i åtvidaberg, det kommer med bli kul!
vet inte om jag ska till stockholm nån gång i veckan heller men det får vi se.

Ha det bra alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; Hon heter Miss Saigon men kallas för Saggi eller Missy (;

2011-01-01 @ 22:26:24
URL: http://sryttarna.blogg.se/rebeccah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0