Inte mycket till bloggning i dag.

Tyvärr har jag inte riktigt haft tid till att blogga i dag, internet har varit lite till och från med (bloggar ju från min IPhone nuförtiden).
Pål fick gå på åkern i dag, en del galopp träning fick det bli vilket inte skadar då hans kondition inte riktigt är på topp för tillfället. Det är så kul att rejsa med honom när han är så taggad att han reser sig lite smått och drar fullt sen! :D
Får se om jag orkar sätta i gång datorn sen och kanske göra lite mer intressanta inlägg annars kommer dom "speciella" inläggen en annan dag i helgen.


Kommentarer
Postat av: Mollie Carlsson

Hej!

Jag såg annonsen på HästNet om din häst. Roligt med släktingar! Då min New Forest också är född 1997 och efter Xandino RNF 89. Vad heter "Påls" mamma? Min häst (Virdarnas Pigall) är undan Värends Pomona 1461.

2011-12-31 @ 01:43:54
URL: http://molliecarlsson.blogg.se/
Postat av: Mollie Carlsson

Ja, det är Pigall :)

2011-12-31 @ 15:56:02
URL: http://molliecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0