första november och höstlov!

nu är det höstlov(Y)
i dag blir det inget ridande för mig, pål ska få en vilodag i dag + en klippning:)
när vi skulle klippa honom i lördags funkade inte klippmaskinen...

i går var det KM i stallet.
hoppade både tarra & pål:)
tarragona: hoppade en 60 runda, det gick skit bra och hon hoppade hur fint som helst!
pål: med pål hoppade jag 90 cm KM + utklädnad. 
       jag klädde ut mig till ronny, och pål var forden. haha:D
   det var inte lätt att rida med dom kläderna jag hade på mig så det gick nästan inte att
       driva.. omhoppningen blev mest i trav men tiden räcktre faktiskt till en andra plats:)
       vinnaren red stor häst och hade en tiondels sekund bättre tid än jag, grattis josse!
       bästa utklädnad vann faktiskt jag :D

här kommer lite bilder;)





Kommentarer
Postat av: linn

sv: tack så mkt.. :)

2010-11-01 @ 13:15:05
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

Grattis!!!

2010-11-01 @ 22:53:50
URL: http://nettycoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0