ska snart upp till super pål:D

alldeles straxt ska jag upp till pål. så det blir nog inget inlägg efter, i dag blir det lite hoppning för pål:)
sen kan jag inte rida pål på en vecka:( video från i dag kommer förhoppningsvis när jag kommer hem.
när jag kommer hem sen så tror jag att det är dags att sätta igång tarragona igen;)

info om Tarra:
namn: Tarragona
ålder: 4
mankhöjd: 129cm
ras: new forest (lite korsning kanske)
u: Marabou (korsning)
e: vet inte riktigt vad han heter men han är en new forest.
ägare: fia lilja (pål står hos fia nu på somaren)
glöm inte att tarra hoppar super och är bara 4:)!

Tänkte även säga att ni kan kolla min andra blogg: www.moachristensen.blogspot.com
där har jag också ganska mycket häst bilder.
Ha det trevligt och läs & kommentera:D(Y)

Jag och Tarragona på Dartlight Harstad cup.


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson - Hästbloggen för dig! ;)

Sv: Tack, saknar dej massor också gumman! (L)

Skulle jag fixa header? :)



Puss <3

2010-07-30 @ 19:26:16
URL: http://nettycoop.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: Saknar dej med älskling.

Ja, det är jättetråkigt när det blir så, men bättre lycka nästa gång eller ngt ;) <3

2010-07-30 @ 19:42:13
URL: http://linnsmedberg.blogg.se/
Postat av: Julia Andersson :)

Du och tarris är också jättefina tsm!

Ska läsa och kommentera din andra blogg med!:D

Puss&Kram!;D<33:*

2010-08-08 @ 14:54:59
URL: http://anderssonan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0