lördag, 18 december

ska alldeles straxt åka ut till skogen och hugga gran o grilla korv.
när jag kommer hem så ska jag rida lite dressyr på vynja och mamma ska leda pål lite i ridhuset.

när jag skulle rida pål i torsdags "haltade" han på höger fram, så lika fort som jag hoppat upp på han fick jag hoppa av han och ställa in han i boxen. han har fått stå inne ända sen i torsdags så hoppas han är bättre.
troligtvis så har än vrickat till benet i hagen (om han har sprungit runt som en vilde, som ofta förekommer).


hade tänkt att vara med på vynja ist för pål på julklapps hoppningen den 22 men om pål är bra så kör jag med honom ändå.
men ska hoppa lite på vynja i morgon så jag är lite "förbered" om jag ska hoppa henne.

ha en fortsatt trevlig kall helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0