linköping o lätt ridning i ridhuset

gick upp tidigt i morse, duschade och fixade o när mamma kom hem stack vi till linköping.
julia hängde med och hon sov även här (Y). hittade en hel del! har inte hunnit att lägga in bilderna
på de grejer som jag köpte, men hittade bilder på två av de grejer som jag köpt.

                 
köpta grejer
* tjocktröja, bikbok
* jeans(med brunt skinngrej på smalbenen) eller hur man ska förklara det., gina tricot
* stickad tröja, gina tricot
* bh, lindex
* ridstrumpor, sharpaman

kofta, gina tricot

t shirt, gina tricot

när vi va på sharpman frågade vi även om de kunde beställa hem ett par bruna tretorn.
de kunde dom, men de kommer dröja några veckor eftersom det inte fanns någrra på lagret eller vad det var dom sa..?
ajja :)

PLUS ATT PÅL ÄR BRA IGEN!!!!
red lite lugnt i ridhuset barbacka i skritt och trav, i morgon blir det hoppträning för tord westergren.
blir nog några bilder och förhoppningsvis någon video, får se om jag isf lyckas få upp den på något vis :)
ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; Ja det är min ponny :)

2010-12-30 @ 09:11:21
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

sv: Gud vad bra! :D Vad ska vi hitta på för något då? ;)



Tack så mkt, du & Pål också! :) <33

2010-12-30 @ 11:00:54
URL: http://moajonsson.shapemeup.se
Postat av: Julia Andersson

sv: jaaa, fy fan, hon var ju dum i huvvet ! ;oo Är forfarande lite skakis ! höhö ! xdd ;d<3

2010-12-30 @ 12:39:04
URL: http://juliaanndersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0