Division 1 final 3/6

Här kommer resultat ifrån div 1 finalen som gick den 3/6 i Skogslotten.

Dagen var lång, kall och febrig för mig. Men det var som sagt då det gällde så det var bara att ta Alvedon och rida. Jag gick in i LA:n och gjorde en super runda som jag är så nöjd med! Fick ett skit pet på andra hindret då jag inte hann ta tillbaka honom eftersom det blev en liten mini bock i kurvan. Jag red honom så pass framåt då så att vi skulle nå ända fram men tyvärr kom den lilla missen på vägen. Dock var detta våran bästa runda någonsin tillsammans! Laget slutade på 8 fel med bäst tid av alla som faktiskt räckte ända fram till seger! Det var en teknisk svår bana vilket resulterade i många stopp, pet och avramlingar, så man kan verkligen säga att alla i vårt lag från Nyckelby gjorde ett riktigt bra jobb med några ynkliga skit pet! Med tanke på att vi i de tidigare omgångarna kommit tvåa och nu i finalen vunnit blev vi total segrare i hela Östergötlands ridsportförbund! Inte nog med det är vi här med kvalade till Elitserien 2013! Vi är helt klart bäst tjejer! <3


Kommentarer
Postat av: Nora nyberg

Hej jag heter Nora och är 11 år jag så på hastnet angående din annons och då såg jag bloggen och jag blev lite intereserad av sin häst om det är den på bilden kram Nora :-)

2012-06-20 @ 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0