Tårarna bara rinner

Just nu känner jag mig bara helt tom. Det känns som om glädjen bara försvann. Jag kunde knappt titta på honom utan att tårarna bara började rinna. Det tar emot i mitt hjärta och är nog det svåraste jag varit med om. Kan ni föreställa er känslan när man ställer in sin ponny i sin nya box och senare åker hem med en tom transport när ens hela värld var där inuti innan? Det gör så fruktansvärt ont. Vi har trots allt alltid var tillsammans, i princip varje dag i fyra år. Det känns så overkligt att jag kommer vakna upp i morgon och han helt plötsligt inte finns där.. Hans nya hem är i alla fall perfekt. Stor herrgård ute i skogen/landet med en stor sjö precis intill. Familjen är helt underbar på alla sätt och vis, så det kommer bli jätte bra för honom där. Nu önskar jag Martina all lycka med Pål så kommer jag snart och hälsar på er! - Sista bilden i Påls nya hem, innan vi åkte där ifrån. Kan säga att jag stod och grät...


Kommentarer
Postat av: Isabella

När ska du börja blogga på den bloggen då? ;)
Förstår att det är jobbigt med Pål nu, finns<33

2012-07-18 @ 22:25:50
URL: http://iisabellalindell.blogg.se
Postat av: Hanna Svensson

<3

2012-07-19 @ 10:00:17
URL: http://hannasvenssson.blogg.se
Postat av: Helena

Usch så ledsamt :'( Låt det ta sin tid att sörja, med tiden blir det bättre. Du får tänka på alla de många fina minnen ni har tillsammans.
Kramar

2012-07-19 @ 18:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0