Allting har ett slut

Jag har alltid varit medveten om att det en dag kommer ta slut, att vi kommer gå skilda vägar. Men jag har alltid velat skjuta upp tanken på det. Trots jag vetat om att du snart ska flytta ifrån mig under ett par veckors tid har det varit så overkligt med tanke på att du hela tiden varit hos mig. Men nu när det bara är en dag kvar känner jag mig helt tom. Jag kommer känna mig helt ensam, som om en del av mig är borta. Även att vi ibland börjar bråka är du trots allt min bästa vän. Du är den som vet precis allt om mig, ifall jag är glad, arg eller ledsen. Du är helt ordlös men jag vet ändå alltid vad du menar. Jag finner helt enkelt inte ord för hur mycket du betyder för mig eftersom du är hela min värld. Du har givit mig så enormt mycket lycka under våra fina år tillsammans och om ca 24 timmar är det värsta dagen i mitt liv kommen. Jag vet bara inte vad jag ska skriva. Är så full av känslor som inte vill komma ut i ord. Det enda som kommer ut är tårarna, ligger sömnlös om nätterna och fruktar den tomhet som till en början kommer bli omöjlig att täppa till. Hur som helst älskar jag dig något otroligt mycket min kära ponny. Det finns ingen som någonsin kommer kunna ta din plats i mitt hjärta. För mig har du varit så mycket mer än bara en ponny, du har varit min ena halva. Jag kommer snart inte längre stå som ägare till dig men du kommer ändå alltid att vara min älskade ponny. ❤


Kommentarer
Postat av: J

Ligger här nu också med tårarna rinna ner för mina kinder.
Men älskade Moa, du vet att jag alltid finns för dig, oavsätt var och när och hur, jag kommer alltid vara vid din sida och stötta dig genom vått och tort. För det är det du alltid gjort för mig!

Kommer sakna lilla Pål så sjukt mycket!
Kommer kännas så konstigt att inte se dig tillsammans med din älskade Pål längre. Känns som du har ägt honom alltid, hela tiden! Känns som han alltid stått i stallet i Ödeshög med era ägor!

Men vill att du ska veta att jag alltid kommer finnas för dig, när som helst!
Jag älskar dig massor, min fina vän! <3

2012-07-17 @ 01:05:04
URL: http://Aanderssonan.blogg.se
Postat av: Lydia

SÅ sorgligt Moa! Finns för dig, hoppas du vet det! Kram <3

2012-07-17 @ 23:06:57
URL: http://hastcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0