Resultat från Heda!

I går hoppade jag Valle i Heda, blev LD med stilhoppning och en LC då det inte fanns högre klasser.
LD: Jätte nöjd, det ända var väll att jag kom tillbaka med överlivet lite fort i bland. Men min stilpoäng räckte ända till vinst för klassen!
LC: Åh, han var så fin och på framåt. Vi var så taggade båda två! Sen skedde det tråkiga... När vi hade hoppat sjätte hindret och var på väg mot sista i grunden gick vi omkull. Underlaget var så mjukt och han bara försvann under mig. Trots detta lyckades jag va kvar på hans hals och han hoppade snabbt upp så vi fortsatte våran runda. Jag var så chockad att jag inte kunde tänka i omhoppningen, vissa svängar blev för stora, glömde först vägen så jag stannade upp, lutade mig även framåt på sista räcket som vi tyvärr petade då. Väldigt synd för i tid låg vi på placering. Men jag är så NÖJD och Valle är så otrolig som fortsätter vara så positiv trots förhinder!


Kommentarer
Postat av: Lydia

Ni var bäst i L:Dn :D Synd att ni gick omkull, men tur att det gick bra! Tur i oturen!

sv: TACK, det värmer så grymt mke. Det är säkert för du red honom ett par gånger :) <3

2012-02-13 @ 18:52:13
URL: http://hastcrazy.blogg.se/
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-15 @ 11:54:58
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Ja skulle ni det? :) Grattis till vinsten förra helgen! :D<3

2012-02-16 @ 15:49:05
URL: http://jenniferdamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0