Bloggar i morgon!

Svarar på kommentarer och uppdaterar i morgon! För nu ska lilla jag sova, vandrat på omberg med klassen "hela" dagen (i alla fall den tiden man går i skolan) så är en anings trött nu!
Kom även hem för en liten stund sen då vi har varit på avslutning med dressyrlaget hemma hos Nina från 16.15-21.30 typ ;) Har haft en riktigt rolig dag och kommer bomba med inlägg från denna dag i morgon! Vi ses väll då? :)


Ja vad ska man säga? Blir lite mer intressant inlägg med hjälp av en bild i alla fall.
Mina plaketter (stava) som jag fått med Pål. Just nu är inte plankerna så fina men ska göra en nya fin ;)
Vart/hur gör ni med era plaketter som ni "vinner"?

/moa

Kommentarer
Postat av: Emily/hästbloggarteamet

de senaste jag vunnit har jag typ lagt i mitt ena fönster, och dom andra ligger på hög någonstans... Lyckas aldrig komma ihåg att ta med dem ut till stallet och sätta upp dem haha.

2011-05-20 @ 12:57:32
URL: http://hastbloggarteamet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0