Min utrustning, hjälmar o stövlar

tänkte lägg ut lite  av min utrustnig, denna gång får det vara inriktagt på mina hjälmar och stövlar.

ridhjälmar:

min ena ser ut ungefär så här.
inget speciellt märke, har haft den i mångamånga år. använder den mer nu som "slarvhjälm".


min andra hjälm ser exakt ut så här. en lamicell master hjälm.
den har jag haft i ett år nu, använder den mer på träningar och tävingar.

ridstövlar:

läderstövlar med snörning, dock är min junior.
har haft dom i ett år, vet inte exakta märket haha.
de har jag användt vid lite olika tillfällen.
(mina egna)

sedan har jag ett par bruna tretorn advance. har nyligen köpt dom.
de kommer jag mest använda på träningar o tävlingar.
(mina egna)


dom här stövlarna är min mammas, dock passar de mig utmärkt och mamma använder de nästan aldrig.
så då passar jag på att använda dom. märke, crw?


dom här tjocka mountain horse ridstövlarna är också mammas, men när det är kallt på vintern brukar jag låna dom.

ps svarar på kommentarerna i morgon, måste in i duschen nu.
ha det bra/ moa!

Kommentarer
Postat av: N

sv: hihi min helg var super :D <3

ska du göra något speciellt i helgen? :)

2011-03-03 @ 22:14:19
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: mollie

sv: tack! har du planerat någon tävling imon? :)

2011-03-05 @ 19:35:43
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Postat av: N

sv: jag ska bara ta det lugnt och ta hand om min fina ponny :D kanske sova hos min farmor :D <3

du då? :) <3

2011-03-05 @ 22:19:37
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0