Tack Moa!

Nu är jag hemma igen! Har haft det jätte bra, men nu är jag helt slut. Hade tänkt att lägga in några inlägg nu och sen måste jag vila upp mig. I morgon sticker ju jag till Liseberg över dagen och på torsdag åker jag tillbaka till Nina och målar boxar med lite tjejor :D Det innebär ju mindre inlägg.. Men jag ska försöka uppdatera så gott jag kan! [Då kommer förmodligen alla inläggen senare på kvällen då jag är hemma, båda dagarna] Så kolla gärna in då, för jag har inte glömt er!

Tack bästa Moa Jonsson för alla bra inlägg du har lagt in här. Super snällt av dig!
Hoppa att alla läser hennes blogg, åtminstonde går och kikar in på den. Hon skriver så bra och inressanta inlägg. Hon varierar bra mellan olika typer av inlägg med. Och självklart är hon en söt, snäll och UNDERBAR person, dessutom har hon jätte snygga hästar med! Tryck HÄR för att komma till hennes blogg.

Bild från skolavslutningen, vet ni vilken av dessa som är jag?

Kommentarer
Postat av: Hanna svensson

I mitten?

2011-06-22 @ 22:36:14
URL: http://hannasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0