Sticker på läger i tre dagar! :)

Som ni kanske märkte i går blev et ändrade planer... Sov kvar hos Julle och måste bara tillägga att vi hade skit kul! :D
I morgon bitti åker jag till Fia, packar alla grejer till Pål maten o.s.v och sen åker Ebba och jag på läger hemma hos Nina. Vi är där tills tisdag, så nu hoppas vi på tre roliga och spännande dagar!
Eftersom jag är borta ska jag förska fixa några gästbloggare till er tills dess. Föresten så åker jag ju till Liseberg på onsdag. Efter alla "fullspäckade" dagar ska jag försöka sätta i gång bloggen på riktigt.

- Den 16 juni, i torsdags alltså fyllde faktiskt Pål 14 år! :*



Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Grattis till Pål! :D <3

2011-06-19 @ 00:08:53
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0