Resultat från Norrköping 5/6

Fy vad nöjd jag är! LC rundan var nog den bästa EVER! Red verkligen och följde planen, blev dubbel nolla men satsade inget i omhoppningen eftersom målet var att gå felfritt. Har ju haft lite otur den senaste tiden och alltid fått ett stopp på tävlingarna. Tiden räckte i alla fall till en sjätte placering så jag vart hur glad som helst!

I lagklassen gick det väll sådär. Pål petade fjärde hindret pga att jag kom in för fort på det desamma hände Hedda o Eileen. Ebba fick två stopp men det var även hennes första LC runda, alltså debut! Den ända som var nolla i laget var Hanna. Ajja det är som det är.
Det hindret som vi petade var väldigt svårt om jagfår säga som jag tycker. Låg helt "ensamt" i mitten av gräs banan så man skulle på sätt och vis hoppa som en s-båge från trean till femman. Det var en lång väg till fjärde hindret på rak linje och skulle fortsätta så efter hindret och sen vända som en båge till femman. Då blev det bara som att man ökade till hindret och helt plötsigt var man framme och då gick det ju så fort att han inte han "lyfta upp sig".

Nöjd Moa!








Kommentarer
Postat av: mollie

grattis till din placering!



sv: vad bra! det är jätte bra med mig. :)

2011-06-07 @ 06:30:18
URL: http://molliejosefina.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

sv; Haha, verkligen inte! Tack Moa, stort grattis till din placering! Jag har ju alltid sagt att ni är bäst! ;) <33333

2011-06-07 @ 11:31:54
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0