Jönköping och Charlies!

Direkt efter skolan åkte Hedda och jag med mamma till Jönköping. Stannade först vid eko hallen där jag hittade ett snyggt schabrak för halva priset + lite schampo till skruttpål. Sedan åkte vi till Charlies där jag köpte ett grönt strass pannband som jag länge planerat och ett par silvriga catago boots som tyvärr inte fanns sist hos Cheval när jag skulle beställa. Mamma köpte även en vit tävlingströja som jag kan ha under kavaj/annan tröja sen. Sedan blev det A6 osv.

Blir massa bilder på det jag har köpt!

Schabrak-Hansbo

Silvriga boots-catago

grönt strasspannband

Glansschampo

Gängare (?) i alla fall att brodda med.

Tävlingströja

Alltihop :D

/moa

Kommentarer
Postat av: Inez

Jaa, bla ett grönt strasspannband xD

2011-06-01 @ 22:22:11
URL: http://ponnypuckon.blogg.se/
Postat av: Julia Andersson

ååhh vill också köpa en massa saker D: :D <3

2011-06-02 @ 14:16:01
URL: http://aanderssonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0