Gästbloggning :D

Tjenare Tjejjer & Möjligtvis killar :) Nu sitter jag i soffan och har almänt tråkigt :P Hehe bestämmde mig för att gästblogga lite här :-D Mohaha :P

Idag har jag skapat en sida på facebook till min blogg ;) Den heter ju då KindOfScofield :) Gilla vetja! :D Skulle vara super roligt :D

Hoppas att allt är bra med Moa så vi kan träffas i sommar! Saknar henne grymt mkt nu! Gahhh! Måste träffas nu ju! Och snart slutar ju skolan med :D Så fruktansvärt skönt! :D <3

Näe nu ska jag nog få arslet ur soffan och gå och lägga mig :D Det vore lite skönt :) Skola på måndag och på tisdag skolavslutning! :D LOve it!
/Cornelia - Moas Syssling
www.kindofscofield.blogg.se

Kommentarer
Postat av: i i d z. [FOTO]

superfin blogg! :D

haft en bra lördag? (:



KRAM!

2011-06-12 @ 00:00:15
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg!

kolla in min blogg och fråga vad du vill i frågestunden!

det behööver inte vara om mig, det kan vara om dina problem som jag kanske kan hjälpa dig att lösa?

kram

2011-06-12 @ 00:14:28
URL: http://idaaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0