Flyttade ju Pål i förväg pga...

Hemska saker som har hänt här runt trakten där jag bor. För några dagar sen blev min kompis tränares två hästar sönderskurna i bakbenen. Tror att det gick riktigt illa för en av dom så att de fick åka in till strömsholm med den. På en annan gård hade den är sjuka personen/personerna skurit halsen av en stackars liten kalv och sedan lämnat den på gårdplanen!(Den gården ligger väldigt nära stallet där Pål står uppstallad i) :O Fick även höra att det på ett annat ställe också hade blivit hästar sönderskurna. Tycker det är helt sjukt att man kan göra så, det är ju liksom inte kul över huvudtaget! Sedan var det en annan som sa att den här personen som gjort detta är en irländare och att han är gripen nu. Jag vet faktiskt inte om det är sant eller inte.
Just därför flyttade vi Pål tidigare än planerat, vill ju liksom inte vara med om något hemskt!

Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

usch! :o

jag skulle nog dött av nervöshet om det skulle hänt här, har oxå egen häst :o

sv; tack! :D

den har varit bra (:

några planer inför sommaren? ^^



KRAM!

2011-06-19 @ 00:16:02
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0