Nickes blogg

I dag tänkte jag tipsa er om Nickes blogg. 
Ännu en blogg som jag HISSAR! Jag gillar när när bloggare gör nästan "allt" för sina bloggläsare, lägger mycket av sin tid på bloggen för våran skull och är trevliga mot sina läsare.
-Detta tycker jag passar in hos Nicholai!
Personligen känner jag honom inte, men han verkar vara en riktigt rolig och schyst kille. Han rider sjukt bra, kan nog gå hur långt som helst!
Bilbo och Nicholai, shit vilken team alltså. Sorgligt nog ska de ju sälja honom nu, men sånt är livet allt har ett slut tyvärr... 
Vi måste tyvärr sälja vår älskade Bilbo!. Hästar säljes
Hoppteknik, eller vad?

Sjukt fina!

Nickes storhäst Star, gud så fin!
Tror på er och inom en snar framtid är jag säker på att ni ligger i toppen!




Titta HÄR, inga problem överhuvudtaget. 
Massa creed till dig och din blogg Nicke! :D

http://nicholaihollesen.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0