Hemma men drar igen!

I fredags blev det ändrade planer. Stannade kvar hos Nina och sov i flygeln, vilket jag gjort hela helgen.    
Invigningen/festen var kul den med! Är skapligt trött nu då jag har lagt mig vid halv 5 varje natt nu så jag ska sova nu så att jag orkar upp i morgon då vi åker till Skåne. Jag har datorn med mig så bli nog lite uppdatering men har ordnat lite gästbloggare med!

Bloggar i morgon i bilen samt svarar på kommentarer!
Godnatt :)

Bjuder på en bild på fina Carro och Hektor från uppvisningen ;)
                                                                                                                                                                                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0