Det finns ingen bättre än dig!

Hoppas på att du tycker att saker och ting blir mycket roligare nu efter din vila. Jag vill bara hoppa och och rida på dig, men det är nästan hela två veckor kvar tills det! Jag hoppas på att det bara är att du är trött och behöver vila, om det är något mer allvarligt som påverkat detta vet jag inte vad jag gör faktiskt..
Jag håller tummarna för dig killen.
Kan inte beskriva med ord över hur mycket jag älskar dig! Min allra bästavän.♥

Kommentarerna svarar jag på i morgon!


Kommentarer
Postat av: Minna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-12 @ 18:44:26
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0