Göteborgs Horse Show 2011

nu är man hemma igen, har varit precis lika kul som vanligt!
kollade på showen hela fredagen (gick även på mässan)
lördagen (i dag) har jag endast gått på mässan.

tänkte inte skriva så mycket mer. tänkte bara bjuda på några bilder :
ps hittade mina stövlar där så nu slipper jag vänta på dom!
[svarar på kommentarerna i morgon, i fall ni undrar varför det dröjer o jag "upptaderar massa"]
bilderna är tagna med min xperia x 10 mini (5 megapixel) inte de bäsa bilderna. men ddet duger.







jag o Helena Lundbäck, haha var tvungen att lägga upp den
även fast jag ser helt drogad ut..

video på Malin o Tamina. (inte bästa filmningen eftersom det inte går att zooma på min mobil, och att jag samtidigt kollade när jag filmade).



mina köpta grejer:


Tretorn Advance brun

gick tyvärr ej att lägga upp bilden på "baksidan" utav tröjan.
men en HV POLO t shirt.

vit John Whitaker jacka

köpte även:
*pannband med strass
*bruna benskydd

min dator krånglar o det går inte att lägga upp bilder men jag lovar att ni kommer att få se bilder på det inom snarast.

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0