Har fått mig ännu en flygtur! Och lastbils schauffören..

.. fick sig ett gott skratt?
Pjuu jag hittade min nyckel tillslut!
Måste spöka eftersom den låg på ett ställe som den inte låg på i morse?!

Klockan blev ganska mycket innan jag hann ta mig upp till stallet. Mamma fick mocka o fixa maten medans jag tog mig en barbacka tur i gropen bakom stallet. Pål kändes ganska bra och det skulle blivit en lugn tur men det blev ändrade planer när vi kom till backen där vi alltid galopperar i. För det första tycker Pål det är as kul när jag rider barbacka han blir alltid pigg och busig. Precis när jag fattat galopp började han hoppa och bocka. Allt gick så fort och jag bara flög! Synd att man inte hade fått det på bild för kan tänka mig att det såg väldigt kul ut, det kändes i alla fall väldigt kul faktiskt! Om man ska säga så här min kropp var rakt upp och ner och sen landade jag liksom på rygg, det gjorde inte alls ont heller. På samma gång som jag skrattade var jag lite smått sur på honom! Sen såg jag ju såklart att en lastbil precis körde förbi och glodde.. Hahaha!
Jag gick upp ovanför backen till muren(gammalt hinder) och hoppade upp igen. Gick ner igen och skulle ta backen igen då han började bocka och hålla på igen, var nära på att få mig en flygtur igen men lyckades sitta kvar ändå.
Red i den backen upp och ner flera gånger så han skulle tagga ner men nej. Fick ta i honom jätte mycket så han var väldigt fin i formen och flytade lätt. Innan backen började han hoppa och galopperade på stället, aja väldigt kul faktiskt! Riktigt skojj när min sega plutt och på bus humör!


Gammal bild på skruttisen!

Kommentarer
Postat av: J O S S A N

SV: haha! Du är inte en "pappas lilla flicka"? ;) för det är jag, bara fråga pappa om det är något man vill ha! Nu har han även gått med på skolavslutningsklänning för 1900.- :D



Finns superfina begagnade på Hästnet för typ 2000 - 4000 så kolla där! Behövs ju inte köpa en splitterny :P Sen äre bara att spara ;)

2011-04-28 @ 08:58:38
URL: http://eddies.shapemeup.se
Postat av: J u L i A

hahah, det låter ju riktigt kuuligt ! :D

hoppas att du inte gjorde illa dig bara :D <3

2011-04-28 @ 12:46:14
URL: http://aanderssonan.blogg.se/
Postat av: linnn (:

sv; jode! :D

2011-04-28 @ 19:55:12
URL: http://linnnochprissy.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-04-29 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0