ute är det kallt, lika så inne!

INOM HÄST HAR JAG INTE SPECIELLT MYCKET ATT BLOGGA OM I DAG.
det ända jag kan säga är att jag fryser i hjäl till 98% när jag är i stallet, riktigt kallt!
pål har haft en vilo helg, så det har blivit lite barbacka bus i dag :)

I
morgon fixar mamma stallet och pål får vila medans jag ska kolla på innebandy träning med ngr kompisar tror jag?
sen sticker jag och virre hem till mig och soooover(a))
På torsdag är det vollyboll turnering och vi ska fan vinna! :D
det blir inte heller så många lektioner då (YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY)

Till torsdag blir det mer ridning, antingen blir det hoppning eller utritt..

kan ju även säga att pål hoppar kanon nu hoppar med hela kroppen (lr hur man ska säga)
och hur högt som helst över hinderna!
hoppade 110cm på hoppträningen i onsdags och han hoppade minst 150cm :D!!

- Det känns tomt att inte se dig stå i i spiltan längre-


Kommentarer
Postat av: linn

gud så kul att det går så bra med ponnyn! :)

2010-12-05 @ 12:32:55
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Postat av: N

sv: förlåt för segt svar men har haft en liten bloggpaus :)

allt bra me dig? :D <3

2010-12-10 @ 07:46:30
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0