Datorn o tvn

nu ligger jag i min sköna säng och kikar runt på min fina rosa dator :)
kollar till o med på scooby doo (på boomerang) som jag oftast gör.
kan lova att har sätt det här programmet minst 10 gånger!

i dag red jag dressyr på pål inne i ridhuset. Ett riktigt jobbigt pass fick han!
jobbade honom mest i galoppen och skänkelvikningar osv. Han var väldigt törstig när han fick gå in 
i boxen igen. Så är det när man inte får någon skritt paus på hela passet. 





bild från hoppträningen för tord westergren den 19 novemberr 2010, banhoppning ca 1m-1,05m(på vissa)

Kommentarer
Postat av: N

sV: hihi, tack :D

åh, va kul :D är dte en c eller d du har? :) <3

2010-12-26 @ 10:05:02
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0