ridit candy:) (bild på julia och henne)

Hejsan, det blir många inlägg i dag, så ni får kommentera alla, btw tack för kommentarerna blir glad när ni gör det:) hann inte ta nåt kort på candy i dag men ist hittade jag en bild på henne och julia:)
i dag när vi skulle åka upp till fia var det skapligt väder men sen blev värsta åsk vädret så vi gick in och fikade och såg på film tills det blev bättre ute. pål fick vila i dag men i morgon blir det motion, i stället red jag candy och hoppade lite sista språnget blev på 80cm.
det gick väldigt bra faktiskt.
i morgon vet jag inte om jag ska rida tarragona nåt, får se hur det blir;)


julia och candy galopperar på åkern;)

Kommentarer
Postat av: Julia Andersson :)

Vad kul! :D

Hahha jag ser lite kul ut för att jag SUUUGER! xdd<33

2010-08-11 @ 21:45:48
URL: http://anderssonan.blogg.se/
Postat av: jennie

inte lite härligt det där såg ut :o

2010-08-11 @ 23:27:50
URL: http://missjennfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0