100813

tjosan:)
julia & jag har ridit. red ut med candy och tarragona,  tillslut kom vi hem iaf även fast vi inte trodde att vi skulle det. i den skogen är det inte jätte lätt att hitta i precis;)
sen red jag på på åkern med pål. han hade tappat en framsko i hagen där det var jätte lerigt-.-
pål ska troligtvis hem till stallet i morgon så hovis kommer i veckan:)

i natt sov julia och jag i stallet det var sjukt läskigt faktsiskt;o
om ca en timme ska jag till samson och fixa honom tills i morgon måste gå upp vid halv sju tävlingen börjar vid 9 och startar ganska tidigt, lycka till eller?:)


pål och jag på åkern, blev inget spec jobb för honom i dag:)


lite jobb iaf, lite suddiga bilder men ändå super(Y) julia är fotografen till dessa
super bilder:D


tarra fick jobba lite i paddocken efter:)


pål igen:)


tarragona är finfin:)


thihi:)

'
finns många mer bilder men det får räcka:)


Kommentarer
Postat av: Moa Johansson

även fast dom vart suddiga vart dom bra bilderna :D<3

2010-08-13 @ 23:10:26
Postat av: Julia Andersson :D

sv: Fast du är bättre gmn!;D<33

2010-08-14 @ 11:52:43
URL: http://anderssonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0